Kundeservice
På Min Side og i PlussMobil-appen kan du følge ditt forbruk,
se fakturaer, finne PIN/PUK koder, bestille eller endre ekstra datapakker og tilleggstjenester.
Chat; alltid åpen
21 89 77 89
Åpningstider
Man - Fre: 09:00 - 16:00
Lør: 10:00 - 14:00
Vår epost: [email protected]
Ta kontakt via kontaktskjema
Øyeblikkelig hjelp
Jeg har ikke mottatt mitt SIM-kort.
Blir SIM-kortet aktivert i dag anbefaler vi deg å ringe inn til vår kundeservice, tastevalg 3. Er det under 2 timer til aktivering, er det ikke sikkert at vi rekker å utsette.
Er det i morgen eller noen dager til du blir aktivert? Logg inn på Min Side. Utsett datoen en uke frem, og meld i fra til oss HER om at du ikke har mottatt SIM-kort.
Har du nylig mottatt beskjed om SIM-kort utsendelse, og det er over en uke til aktivering?
Normalt tar det 5-7 dager å motta SIM-kort i posten. Sjekk at din adresse stemmer på Min Side, ser alt greit ut så vil du straks motta ditt SIM-kort!
Hvor finner jeg PIN & PUK?
Du finner din PIN og PUK på Min Side og PlussMobil-kortet, hvor SIM-kortet ditt var festet.
Du kan enkelt endre PIN-kode på din telefon.
Les her om hvordan du endrer PIN-koden
Trenger du hjelp med å finne din PIN og PUK kode, ta kontakt med kundeservice.
Ved eSIM følger det ikke med PIN-kode kun PUK-kode, men det kan lages selv.
Jeg har mistet/blitt frastjålet telefonen min.
Mistet telefonen? fra stjålet telefon?
Vi anbefaler deg å sperre ditt SIM-kort, det kan du gjøre ved å logg inn på Min side. Gå til fanen SIM-kort, trykk "Velg" og deretter "Sperre SIM-kort". Har du tidligere logget deg inn på for eksempel din PC, vil du ikke trenge å motta en SMS.
Kommer du ikke inn på Min Side, kan du ta kontakt med kundeservice på 21 89 77 89 (hverdager 09-16, lørdager 10-14).
Les mer om politianmeldelse og tips til hva du bør gjøre for å redusere skadene når du har mistet telefon.
Ekstra data, familie, app, endringer og data rollover
Mobildata, MMS, samtaler og SMS
Alle priser, mobiltjenester og fordeler
Aktivering nytt SIM-kort, ekstra-SIM, PIN og PUK
Fakturaforklaring og betaling
Telenor-dekning, 5G og hastighet
Din bestilling, første faktura og SIM-kort
Priser og reisetips
Priser, ruter og abonnement
Spørsmål og svar
Jeg skjønner ikke min faktura?
Er fakturaen høyere enn forventet?
Det kan komme av ulike årsaker.
- Er det din første faktura?
- Har du bestilt datapakker?
- Har du benyttet deg av tjenesten Strex?
Se side 2 på din faktura for spesifikasjoner. Logg inn på Min Side og gå til fanen "Faktura"
Les mer om faktura her.
Hva er data Rollover
Data Rollover betyr at ubrukt mobildata overføres til neste måned.
Vi tilbyr enkelte abonnement med data rollover.
Hvor mye kan du spare?
Du kan begynne å spare fra og med den første hele måneden av ditt abonnement. Du sparer inntil du når en total datamengde tilsvarende det doble av ditt abonnement: Har du et abonnement på 8GB, kan du spare 8GB, slik at du får totalt 16GB tilgjengelig.
Når du endrer abonnement
Når du oppgraderer abonnementet får du med deg oppstart data. Ved nedgradering mister du oppstart data.
Slik kommer du i gang med PlussMobil-appen
I PlussMobil-appen kan du administrere ditt abonnement på lik linje med Min side. Appen gir deg full kontrolll over forbruket ditt. Dessuten kan du bestille og gjøre endringer.
Les mer og last ned appen