Kom i gang med nytt SIM-kort
Innstillinger til din mobil og ofte stilte spørsmål
Kontakt oss her!
Viktig informasjon om overføringen
Ikke mottatt SIM-kort
Normalt tar det 5-7 dager å motta SIM-kort i posten. Hvis aktiveringsdatoen din er i morgen må du gjøre følgende:
1. Utsett datoen på Min Side før kl 23.00 dagen før aktivering.
2. Meld ifra til oss på denne siden så sender vi ut nytt SIM-kort til deg.
Kan jeg endre dato for aktivering?
Ja, det går fint. Dette endrer du enkelt på Min Side under "Ditt SIM-bytte".
Når skal jeg sette inn mitt nye SIM-kort?
Sett inn ditt nye SIM-kort på avtalt tidspunkt. Slå av mobilen helt og slå den på igjen.
Skulle du sette inn SIM-kortet før avtalt tidspunkt, så vil du ikke få dekning. Sett da tilbake ditt gamle SIM-kort frem til avtalt tidspunkt.
Du bør oppdatere mobilen
De fleste mobiltelefoner krever en omstart før de får kontakt med SIM-kortet. Hvis du ikke får dekning kan du slå av mobilen, og slå den på igjen.
Er SIM-kortet sendt til feil adresse?
Hvis SIM-kortet er sendt til feil adresse kan du melde ifra om dette på denne siden - så sender vi ut nytt SIM-kort til riktig adresse.
Hva gjør jeg med det gamle SIM-kortet?
Ta vare på det gamle SIM-kortet ditt til det nye fra oss er oppe og i drift.
Jeg har satt inn SIM-kortet, men kommer ikke på nett
Skulle du sette inn SIM-kortet for tidlig, så vil du ikke komme på nett. Sett da tilbake ditt gamle SIM-kort frem til avtalt tidspunkt.
Av og til så kan det være en forsinkelse, og da vil det ofte hjelpe å starte mobilen på nytt. Ta ut SIM-kortet og vent 2 minutter. Sett inn SIM-kortet igjen og skru på mobilen igjen.
Hvis mobilen din ikke får kontakt med SIM-kortet og ikke ber om å taste PIN-koden ta kontakt med oss på denne siden.