Det er enkelt å bytte til oss

Det er enkelt å bytte mobilselskap, og vi ordner alt for deg.
Familie ute

Du har kanskje hørt at det ofte er mye problemer og styr å bytte mobilabonnement? Heldigvis er det enklere enn du skulle tro, og det er nå enklere enn noen gang å bytte til et billigere og bedre mobilselskap.

Kort oppsummert fungerer det slik:

  • Velg abonnementet du ønsker og fyll ut dine opplysninger i bestillingsskjema. Skal du bestille til flere i familien kan du gjøre dette i samme skjema. Her kan du også velge hvilken dato du ønsker å flytte til oss. Vi anbefaler å velge en dato i slutten av måneden for å unngå å betale dobbelt hos din nåværende operatør.

  • Vi sender deg ordrebekreftelse på e-post. Om du ønsker kan du aktivere fordeler i abonnementet med en gang, og for eksempel begynne å lese aviser og blader umiddelbart.

  • Kort tid etter bestilling får du en SMS med dato for overføring. Ønsker du å endre dato tar du kontakt med kundeservice så hjelper vi med å finne en dato som passer.

  • Trenger du Data-SIM eller Tvilling-SIM? Det kan du nå bestille på Min Side, eller i appen når du har bestilt ditt hovednummer. Kundeservice hjelper også til med dette dersom du ønsker det.

  • SIM-kort og velkomstbrev sendes hjem til deg i postkassen

  • På avtalt tidspunkt slutter ditt gamle SIM-kortet å virke, og du setter inn ditt nye SIM-kort fra PlussMobil

Behold nummeret ditt eller få nytt nummer

Du kan selvsagt beholde nummeret du har fra før. Vi overfører nummeret til oss og sier opp hos din nåværende operatør. Vi anbefaler en dato rundt 10 dager frem i tid så du er sikker på at SIM-kortet kommer frem - men du kan selv velge datoen når du bestiller.

Alternativt kan du velge å få nytt nummer fra oss - dette koster 99 kr.

Vi er tilgjengelige hvis du skulle ha spørsmål

Trenger du hjelp til noe underveis så er vi alltid tilgjengelige og svarer deg raskt hvis du skulle lure på noe.

PlussMobil Kundeservice

+47 21 89 77 89
[email protected]
Åpningstider:
08 -16 (Lørdag 10 - 14)